Söndag kväll

Hej hej.
Vem är du som läser? Kommentera gärna vem du är och om du har nån egen blogg/hemsida? =)

Kväll igen. Dagarna går sjukt fort.
Idag har vi åkt pulka & bobb. Mysigt, men de började blåsa så de blev svinkallt tillslut. Dock blev det ändå mörkt så de var dags att gå hemmåt ändå. Vi var hos ett par kompisar och fikade innan, så de var också med och lekte i snön med deras 2 åring till busfrö!
Jossan gillar att åka bobb tillsammans med Amanda. Men de blir ju lite jobbigt för Amanda för hon kan ju inte styra bobben då eftersom hon inte ser ngt för josefines huvud/mössa. Dem körde in i en lyktstolpe med en sånn hundbajj sopgrej på....... knockade i deras huvuden lite. Men de gick över ganska fort ändå. Jossan fick ett litet rött märke i pannan dock. Men jag misstäcker att de iaf blev mest rädda. Vi åkte några gånger till sen blev de sugna på att gunga.. i kylan  blåsten. *bbrrr* Får passa på att åka fler gånger denna veckan när snön är kvar.
Jossan är  den som inte har nån hjälm, så det måste vi skaffa. Amanda har en men den var kvar på dagis. Så vi lär väl köpa en att ha här hemma med. Behövs ju om vi ska börja åka skridskor i ishallen också.

Nej funderar om jag ska ta och lägga mig i badkaret en liten stund, sen lär jag sova. Ska gå emd barnen till dagis imorgon o vi lär gå upp i bra tid.. det tar ju sånn himmla tid nu när overaller o diverse andra vinterkläder ska på. 'Pjuuh!*

Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test