tristessgöra....

Hej hopp..... Har haft så tråkigt i nån timma nu och är INTE trött för fem öre.
Hm undra om det kan bero på att jag somnade i vår säng kl 20 ikväll och sov till kl 23... Bra?
Satt iaf och kollade igenom fotona på datorn. Många är det... Behöver rensas i mappen märkte jag men de får jag ta tag i en annan gång när jag inte kan sova. =)

Här är tre betydelsefulla bilder. *skoja* Denna första bilden är iaf det, betydelsefull alltså. =)

Amanda på dagis, utklädd till troll...De svarta prickarna i ansiktet va nästan borta (synd).



Såhär ser vår andra dator ut nu.... Dammig!



Om jag äter mer sånnt här.. hamnar mina tänder däri oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test