blää

Blä vilket väder. Snö/regn/snö/regn/snö... osv.......... blåst!!!!!!!!!
Fy katten jag vill inte ut idetta väder igen. Blåste ju småspik! 
Barnen skulle typ va inne idag på dagis och rita och sånnt. Inte skoj att gå ut i detta oväder. Men visst de går säkert ut nån kort stund och leker ändå.
Jag håller på med lite mat till mig själv. Skrämmer upp en köttbit från frysen. Nått i magen bör man ju ha i varje fall.
Ikväll tror jag det blir hembakad pizza. =)

Nej nu ska jag nog ringa sköterskan på bröstenheten, som jag fick nummer till. Måste få nya tabletter. Dessa håller inte i längden. Jag mår bara dåligt av dem och har ont ändå på det stället jag har ont på.....

Ska nog ta och vila en sväng efter maten.

Ha en skön fredag alla!!

I helgen blir de förresten typ bara däckbyten.. på 3 olika bilar. Jepps.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja blåsten är nästan värre än snön, då får man ju dessutom den pissblöta snön rakt i ansiktet...



Ha en toppenhelg!!

2008-10-31 @ 21:58:31
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test