Dumma router

Hej hej...

Har haft strul idag.. Routern som inte ville som jag ville. Så jag har inte kunnat komma ut på nätet alls. Det konstiga är att våran skype fungerade att logga in på, samt så fungerade bredbandstelefonin från tele2 också. Men internet, nej då.
Jag som behövde jobba. :-( Får ta igen det imorgon och jobba lite längre då.
Det är det som är nackdelen med att jobba hemifrån.. Nätet strular ibland. Som tur är så har jag en förstående chef iaf. Haha. :-D Iaf så visade det sig att det var nått knas med routern och J fixade den till slut. Fick hålla på och återställa, koppla om och grejja.. Trisst när det blir så.

Ja så idag har jag ägnat dagen åt att diska och tvätta lite små mattor mm...
Kunde inte tvätta kläderna som behövdes. För vi måste köpa hem nytt tvättmedel innan jag kan tvätta igen (glömde bort det nu ikväll med, attans).. Iaf så måste vi göra det för Amanda är nog alergisk mot Via, hon hade stora utslag runt halsen igår och det kliade och gjorde ont. Så imorse hade hon även utslag under armarna, i båda armhålorna.
Har smörjt in henne med helosan. Samt så badade hon igår kväll med babyolja i vattnet. Ikväll var utslagen runt halsen nästan borta, så jag hoppas det försvinner snabbt för henne så hon slipper kliandet.
Vi som precis hade fått en stor förpackning med Via tvättmedel, gratis.. från J's jobb, haha.  Får väl ge bort den.

Har lagt ut lite foton från i lördags på min facebook. :) Jo jag finns där å, hehe.

Nu ska jag försöka få sova några timmar.. om jag kan somna. Jag ska ringa min läkare imorgon som inte har hört av sig än ang röntgenbilder eller nå prover.. Börjar tröttna här.  Alvedonpaketet tog slut idag igen.. shit va mkt tabletter man missbrukar nu då.. :-( Vill inte ha ont längre. Börjar bli jobbigt. Jag hoppas jag fåfr tag på läkaren imorgon iaf. Well..

God natt på er, och kram till er som behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test