Idag

Idag har jag inte gjort nåt annat än att jobba och kört igång en tvättmaskin och en diskmaskin.
Funderar på vad man ska käka för kvällsmat.. blev sugen på nån soppa och nybakade scones??
Får se vad dem andra säger om det.

Igår när Amanda kom hem med J o jossan hade hon ramlat ut ur bilen(!) Ja när den stog still på parkeringen och hon skulle klättra upp och sätta sig, J hade precis satt fast jossan i hennes stol så hörde han en duns och ett  gapskrik.
Amanda låg på marken utanför bilen och hade slagit i hakan och ena knät. Ajajaja... Blev skrapsår på hakan och ett väldigt stort blåmärke på knät.
Amanda brukaralltid klättra upp och sätta sig själv i sin stol och har aldrig rammlat ut förut. Nu var hon inte så konsentrerad tror jag för hon va trött och gnällde visst lite... Synd om henne.
Det lustiga äratt det var en kvinna precis där vid amandas sida som skulle gå in i sin egen bil, men hon struntade i Amanda och gick förbi och gick in och körde iväg...... Hur egoistisk kan man vara?
Jag hade iaf frågat hur det gick.  Jaja endel folk tänker inte på andras ungar eller nått speciellt inte om dem gör sig illa verkar det som. Man kan ju fråga iaf. Visserligen var J i närheten, men ändå.
Man kan ju svimma av om man slår i hakan för hårt, eller få hjärnskakning.. usch.

Idag har hon inte gjort sig illa iaf.

Nej matdags.... ha de gott.

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Ja jag kan inte förstå mig på det där med kläder till barn, kan inte begripa hur allt kan vara figursytt osv, ska jag ha en chans att hitta byxor åt Ellen måste jag kolla på killavdelningen :S

2008-10-07 @ 19:49:05
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test