Kväll, lungt och skönt :)

Så, nu är det helt tyst och man får njuta en liten stund innan man själv ska sova. :-)
Amanda somnade själv i sin säng ikväll igen, för ca en timma sen. Jossan är lite svårare dock, kräver att man ska vara där och helst vyssja på hennes rumpa innan hon somnar. :-O Men ja hon är ju inte 4,5 än iaf... "bara" 2 år (om en vecka!!). Helt otroligt att åren går så fort egentligen. Min lilla fyller 2 den 14:e. Jisses!

Hm.. Det blev ingen soppa med scones.. Blev pytt i panna. Iofs gott det med, men jag hade egentligen velat ha soppan och sconesen... Jag får väl göra det imorgon isället.. Om nu inte barnen får soppa till lunch på dagis imorgon. Då bör de få lite mer att äta hemma. Annars blir de så hungriga senare på kvällen. 
Men soppa är gott. Man underskattar det lite ibland. En kompis til mig gjorde jättegod tomatsoppa förut, samt potatis & purjolök soppa, sen hade hon cream fraishe till och nån macka också. Supergott blev det.

J åkte nyligen och skulle hjälpa sin morbror med hans bil.. var nått konstigt med panelen innuti tydligen, man såg bara hastighetsmätaren inget annat lyste..

Nu ska jag grejja lite i photoshop tror jag. Ha det gott, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test