Kvällen..

Kvällen blev lite sen för barnen. Amanda somnade inte förrens runt kl 22... Hon sov ju en stund idag efter lunch. Så det var ganska väntat att hon inte skulle somna när hon brukar.
Men iaf så var hon väldans trött och lite hängig då så det var därför hon fick sova. Dock blev det älv lite för lång tid.
Men jaja hon är pigg nog att gå till dagis på onsdag iallafall. Jossan med.
Måndag & tisdag sa dr att de skulle hållas hemma, så då fick det ju bli så även om de var bättre redan i söndags. Nu är de friska om man säger så. Skönt. Amandas utslag är nästan helt borta med. Skönt för henne att slippa kliandet.

Iaf så kom J hem straxt efteratt jag skrev förra blogginlägget.. Han hade varit och tankat bilen med.
Samt hämtat en kastrull och stekpanna hos mina föräldrar. De hade köpt nya till nya spisen. =)
Bra för då slapp jag köpa nytt. :-) Tack så mycket!!!
Ja och sen så fick jag lite frysta hallon och några björnbär som jag lade in i frysen. De ska vara på Jossans födelsedagstårta på lördag! :-) (firar på lördag).
Imorgon ska vi förresten ta oss till Willys och köpa lite glass som Jossan ska bjuda på på onsdag på dagis.

På onsdag är det även fotografering på dagis.. Tur att de är där då. Gruppbilden är ju extra rolig.
Undrar om vi får beställa två st kort eftersom vi har två barn där...?? De lär ju vilja ha en varsin iallafall.  Nån som vet?

Förresten.. Igår när jag satt vid datan en stund så kom det upp ett litet meddelande från Norton Antivirusprogrammet......
Det stog att någon hade försökt att göra intrång så Norton hade gjort en åtgärd (eller nånting sånnt).. Lite läskigt var det iaf. Nån försökta lägga in virus eller kolla va jag har eller göra nått ännu värre i MIN data!! ARGH! Låt bli min data jag använder mig av bra skydd!!! sÅ DET SÅ! :-p
Så jag rekomenderaralla att skaffa bra virus skydd till din data ifall du inte har något. Jag hade inte ens laddat ner något eller varit in på något som jag inte brukar vara in på.. tillförlitliga sajter alltså! Så alla kan bli utsatta varsomhälst på nätet!

Ja usch..

Ha de gott nu.. Sov gott! :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Jo ont gör det, någonstans i området föda barn-värkar... FÖR 2-3 MILLIMETER!!! Ska man ut med ett barn får man ju åtminstone lite mer för smärtan ;)

2008-10-15 @ 20:23:07
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test