Mat..

Maten är i ugnen och vi väntar på att den ska bli klar. Fläskfilé i en form med champinjoner och lite smör o grädde... sen även en potatisgratäng. :-D Nyttigt??? Nääääääääe va då??? Hahah men gott. :-D Det är ju fredag ändå så då får vi lyxa till det. Barnen busar i soffan med J, snart händer det väl nån olycka eller nått så som dom håller på.
Brukar ju alltid bli nått när man inte är försiktig. Men kul har dom iaf, just nu.. :-D

Imorgon ska J spela innebandy sen ska vi bort och hälsa på ett par vänner som bor ute på landet så ungarna får leka det var så länge sen sist  typ i början på Juli eller nått.. :-) Har ju knappt sett deras lilla pojk, han är väl 5 månader nueller nått sånnt. Så vi skulle komma dit lagom till lunch. Så får vi käk där. Blir trevligt värre. :-)
På kvällen imorgon ska jag iväg med några tjejkompisar och äta på den nya kinarestaurangen här, eventuellt.
Skit kul. :-D Fullt upp. Söndag hoppas jag vi får ta det lite lungt.

Annars har de varit jobb o dagis idag bara så vi har inte gjort nått kul alls nästan, duschat efter jobb o sen började vi med maten för kanske en timma sen ungefär. Luktar jättegott!! Jossan ville inte hem från dagis när J hämtade barnen. Stollboll. Hehe.

Nu ska jag kolla till maten.. Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, vad skönt att det inte är bara jag som fuskar :-) Ha en toppenkväll!

2008-10-04 @ 17:23:38
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test