Snart helg?

Hehe.. är det helg snart??  *S* Känns egentligen inte som det varit nån helg, tycker jag. Dagarna baraförsvinner ändå.
Har inte gjort nånting som är av betydelse egentligen... J dammsög idag annars har vi inte brytt oss om städning heller. "borde hit och borde dit"........  Mjah, vi tog en slappar helg. J jobbade för övrigt i fredags, på kvällen. Till 9 tror jag det blev.
Jag hade fasligt ont på mina händer då i fredags kväll, det är något bättre nu, men jag har prickar på brösten samt armarna och även under fötterna nu. De gör iaf inte ont, men dom är där och varför vet jag inte. Mysko.
Jaja de försvinner väl, kan ju vara så att jag fått dem för att jag har varit förkyld så mkt nu den asenaste tiden. Finns ju något som heter den 5:e sjukan, höstblåsor, eller mul & klövsjukan... O alla de där sjukdommarna är ju typ förkyldningar fast dem ger utslag istället. Fick jag lära mig i skolan iaf (omvårdnadsprogrammet).
Jag har ju ingen feber heller (nu iaf). Så det är väl nått sånnt som kommer bara sådär. Hoppas jag får komma in på bröstenheten iallafall imorgon. Trots mina prickar menar jag, men de borde ju inte vara några problem.

Nåja. Annars har vi inte gjort nått direkt som sagt... Jag har diskat endel. Igår var vi in till Västerås och kikade lite på eftermiddagen. Mycket folk var det då de va en mässa (Bygga & Bo mässan), sen löningshelg och sånnt. Alla ute på samma gång i samma affärer. *pust*
Intressant inlägg va? :-D

Kram!!

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Hej!

Ja jag vill jättegärna ha nånting att öva på :)

Du kan skicka över en bild på min mail :)

Vet inte har aldrig testat en bild på någon korthårig ännu :)

2008-10-27 @ 08:38:22
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo jag gjorde gaveln själv, var jätteenkelt och färdigt på mindre än en halvtimme :-)

2008-10-27 @ 18:20:12
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test