Snö!?!?!?

Humm... var inne på lunar nyss odär snackade nån om att det snöade som tusan nere i skåne, i Tomelilla.
Va i attans???? Vi har ingen snö alls här, inte en enda snöflinga ens!! :-((
Ge oss lite  också!!! För barnens skull alltså! :-)
Eh, jag har inte ens plockat fram min varma jacka, har bara en ska vindjacka framme... Inte några vinterskor heller ännu. *S* Och så pratar folk om snö?? Va fan?!?! Inte än  va??? Det är ju bara Oktober.. Visserligen slutet på oktober, men ändå. December eller slutet på november får snön komma! :-)
Ja vi får väl se om vi får lite snö här i västmanland vi också... förra vintern var det dåligt med det.

Öhh... folk verkar ha blivit tokiga här.. nån som står ute och öser in grus i sitt garage. Mitt på golvet i garaget bara.
Jaha.. får man göra så? (Bor ju i ett hyreslägenhets område, med hyresgarage)... :-) Knas pellar.

Nä nu får goingarna komma hem så det blir lite livat här. De skulle förbi ica o köpa mjölk först efter pappa J hämtat dem på dagis. Undrar om han kommer ihåg att ta med det där hem som jag sa att han skulle ta med från dagiset. Lite grejs som är i överflöd där osm fröknarna ville bli av med, hehe.

Jaja... loggar ut nu. Trött så ögonen går i kors. redan!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test