Söndag..

Söndag eftermiddag redan. Helgerna går aldeles för fort.
Igår blev d et inget bloggandes av alls då vi knappt var hemma. Vi hade en jätte trevlig dag ute i Berg hos väldigtgoda vänner.. Barnen lekte för fullt och vi fick gotta oss i jättegod potatisgratäng och köttfärs biffar (?). Mycket god mat var det. Sen efterätt med Jättegott verkligen! Blev även lite kvälls käk då vi blev bjudna på risgrynsgröt, smörgås och det var åratal sen jag åt det så de smakade bra det med.

Tänkte fixa nån bild från igår och lägga in här ikväll. Blev några bilder från då när vi var ute och grejade.
Kikade på dammen som bävern har byggt också, vid deras å som går bredvid tomten. Rackarns bäver. :-) Det var på väg att bli översvämmning på ett ställe där vid ån pga det bävern har byggt upp, de hade försökt att ta bort det några gånger men bävern bygger ju bara dit nytt.
Katterna deras sprang efter oss hela tiden när vi var ute, hehe riktigt roliga katter.. Höll på att snubbla på dem *S* Gosiga och busiga.

Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi kommer dit till dem igen. :-)

Nu tänkte jag fixa ihop en äppelpaj. :-)

Ha de gott.

Kommentarer
Postat av: Marie Andersson

Hej! Jag har bara en rätt stillastående nybörjar-diktblogg.

Bärbara datorn hade pajat först i tt alvår, sen bytte vi sladd, den fungera typ i någon månad och den nya sladden dog i sept. och i dag kom den nya sladden, så nu hoppas jag att inget händer.

Du finns du på Facebook och finns det andra gamla bekantingar där med så tipsa mig.

Hälsa de du känner som känner mig... :-)

Jonas hälsar säkert.. :-)

kramis

2008-10-06 @ 17:27:03
URL: http://rullstolsmorsan.blogspot.com/
Postat av: Helena

Svar: Haha, låter kanske inte riktigt klokt men det är himla skönt att det inte bara är här som vi strular med ägg och annat. Den här fyraårstrotsen är ta mig katten den värsta tycker jag!



Ha det bra!!

2008-10-06 @ 20:21:50
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar igen, glömde: Ellens jacka är inte från Lindex, den är från Name It och den är inte heller fleecefordrad bara vind- och vattentät. Maya har däremot ett fleecefordrat gummiställ men inte heller det är från Lindex, kommer inte ihåg vilket märke det är men det är kanonbra tycker jag.

2008-10-06 @ 20:23:21
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test