Tröttisar

Hej hopp.

Tror vi alla är tröttisar här idag. I varjefall jag och barnen.
Barnen badar med J nu, sen ska de nog få i sig lite gröt och sen hoppa ner i säng tidigt ikväll. Behövs.

Och jag ska också sova tidigt. Ja maken med antar jag, men jag iaf har fått tabletter nu *äntligen* som gör att jag slappnar av i kroppen. Dock mår jag illa av tabletterna samt så får jag domningar i muskler, och känner mig allmänt knasig i hela kroppen. Drogad nästan. Fick dem av doktorn igår då jag var på sjukhuset och dem gjorde cellprov + lite andra provtagningar på mig. Det är tabletter som man inte får köra bil, alltså starka tabletter. Undrar hur det går att cykla.. vimmelkantig känner man sig så det är nog lite farligt det också kanske. Hehe.

Igår så gjorde jag som dr sa till mig, tog en sånn tablett + två alvedon a 500 mg styck...... skulle jag inte ha gjort. Kännde mig full och bakfull samtidigt, domningar i kroppen och allmänt dålig blev jag. Ikväll ska jag nog bara ta tabletten jag fick utskriven till mig. Hoppar alvedonen. Det blev nog för mkt.
Enligt min svärmor kan man även få hallucinationer av dessa tabletter. *huvva*

Imorse trodde jag att Amanda hade tagit en av mina tabletter för hon pratade så konstigt tyckte jag.
Babblade om en fågel inne i vårat sovrum........ Jag vart lite konfunderad men tände iaf lampan så att hon kunde och vågade gå till J som var i köket. Sen fick jag iaf förklarat för mig att hon hade drömt om en skata med stora huggtänder som hade jagat henne. Och det hade även kommit ett bergatroll..... hmhm...
Hon hade tydligen kommit in till oss inatt och varit ledsen och rädd. (jag hade inte märkt ngt tydligen), så jag tattade ju inte nått när hon pratade om fågeln i vårat sovrum.
Knasigt. Stackars Amanda. ....... En skata med huggtänder.. Hm.. usch!

Hör skratt ifrån badrummet... trevligt. :-)

Nä måste tänka på maten nu, ha det gott, kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har faktiskt ingen aning om vad spånskivan kostade, det var inte jag som handlade den :)

2008-10-28 @ 22:14:34
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: jenny

vad e de för piller?

2008-10-28 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test