Vanilla

Förresten! Min flytande Vanilla är slut!!! Buuhhhuuu!!!!!!!!!!!!!!
Den är från Mexico och är äkta vanilj, i flytande form!! Hur smaskens som helst att ha det när man bakar istället för vanillin pulver... Iallafall, är det någon som vet om det går att få tag i sånnt här i Sverige??? Flytande vanilj alltså, att ha när man bakar.
Jag gillar inte tanken på att min lilla flarra på 125 ml är slut nu. Snyft!!  Den är som sagt köpt i Mexico. Men jag hoppas jag kan hitta att köpa det här i Sverige med.
Får väl annars kolla med syrran min om hon kan kolla efter nått sånnt när hon åker till Fiji i december. Kanske de finns utomlands bara? NÅGON SOM VET????

Såhär ser min flaska ut som jag haft nu ett bra tag. (Ursäkta för blixten).

Kommentarer
Postat av: G

Hejsan! Om du är intresserad av en ny design, kika på min sida ( babbidesign.blogg.se). Ha en trevlig helg! :-)

2008-10-24 @ 16:45:20
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test