Blä

Hm, jaha de blev en blä kväll... Eller eg eftermiddagen som blev det kvällen är ju inte slut än, men lär gå och lägga mig tidigt iaf så jag får sova så man kanske kan bli utvilad.
Mitt humör är inte på topp. Barnens humör var inte heller på topp sen de kom hem från dagis. Jossan ville inte hem därifrån ens hon började storgråta när hon skulle hem.
Sen är hon förkyld också så hon va på tråk humör här hemma, slog Amanda och så, gnäller osv. Försöka förklara att man inte får slåss och så är ju inte så lätt, men jag tror hon förstår mer än vad man själv anar.
Antar hon gör så för att hon inte är på topp heller.  Men det är ju ingen ursäkt.
Nåja.. Hoppas morogndagen blir bättre de fick lägga sig tidigt ikväll iaf så jag hoppas de får sova hela natten så de har sovit ut de också.
Imorgon ska de vara hos deras farmor & farfar ett tag. Från 10 tiden o nån timma frammåt. J ska och hjälpa min pappa med deras tak på huset, göra de sista innan teglet ska upp på söndag.
Jag mår inte så bra så jag behöver få vila lite imorogn samt plugga extra inför jobb på måndag. Tror att det är min knöl som gör att jag inte mår bra.
Har en knöl som sitter vid höger axel som har växt nu under sommaren, den ligger troligen mot någon nerv eller så för jag kan inte göra mkt innan de gör skita ont i hela armen och ner mot bröstet. Ska till läkaren den 16:e för undersökning sen blir de troligen att de tar bort den inne på sjukhuset i Västerås.. nån gång. Man vet ju inte när man får tid dit till op. Men eftersom jag har så ont och får ta värktabletter nästan varje dag så lär de iaf få lov att ta bort den. Kan tex inte lyfta jossan mer än nån minut i sträck. Hon väger ju inte jättemkt heller kanske 11-12 kg.
Så nånting är som det inte ska vara, de märker man ju när man inte mår bra av en grej som har blivit i kroppen.
Jag hoppas bara det inte är något annat skit som inte alls är bra. Man är ju orolig eftersom de gör ont.
Jag hade en fettknöl för ca 3 år sedan under hakan och den opererades bort för att den växte så att den syntes väldigt bra, den va inte nån farlig knöl, men den gjorde heller inte ont..... var mest bara ivägen.
Ja vi får väl se va som blir. Ont gör det nu och det känns inte bra.

Ja nu har jag fått klaga lite... haha.
Nån som kan något om knölar och så?

Imorgon kväll är det dags för tjejkväll igen, får hoppas jag känner mig lite bättre tills dess så man orkar med det.

Kommentarer
Postat av: chili

fin blogg du har!:)

2008-09-05 @ 23:39:48
URL: http://hetchili.blogspot.com
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Många erbjudanden är gratis : ) Jag har inte betalat ett enda öre : )

2008-09-05 @ 23:43:51
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

JAg jobbar som support åt en bank =) inte kunder utan dom som jobbar på banken.. själv då?

2008-09-06 @ 08:59:44
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test