Däckad

Har legat däckad i sängen hela dagen. Så himmla förkyld, inte ätit nått heller bara druckit lite varm nyponsoppa. Gott, och skönt med lite varmt ner i onda halsen.
Skulle ju eg ha vart in till stan på röntgen, men si de gick ju inte när jag mår såhär, o jag fick en ny tid helt enkelt, på fredag em. Kan ju knappt prata, halsen värker o näsan ja den rinner hela tiden. Går de att ligga still och röntgas då, njäe.. kan inte tro de allafall.  Förkyld.. JAPP. :(
Så jag får pallra mig till stan på fredag iallafall, så ska kurera mig så gott jag kan tills dess.

Sitter just nu i sängen med datan och väntar på att maken ska komma hem med barnen, samt att det ska komma några från Swesafe och byta lås i vår dörr. Hela hyreshuset här ska få nya lås, j och barnen var o hämtade nya nycklar igår.
Trodde dem skulle komma tidigare, men näe inte då. Jag vågar ju tex inte hoppa in i duschen när man inte ve när någon ska komma som man ej känner.. De öppnar ju själva med huvudnyckel annars om vi ej öppnar. Kul att stå näck i duschen då lixom. Hehe. Nope! Får vänta med duschandet.

Har tagit fram köttfärs från frysen, tänkte de får bli något enkelt o snabbt, fast jag är mer sugen på attgöra köttbullar av den än köttfärssås...

Nu kom dem hem.

återkommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test