Fredag em

Fredag eftermiddag... Å jag ska snart ta och lägga mig och vila igen känner jag.
Halsen värker och jag börjar bli trött igen. Har varit uppe sen halv 2 nu i eftermiddag iaf. Wow.. hehe. :)
Och jag har dessutom hängt tvätt samt stoppat i disk i diskmaskinen och kört igång. Alltid något.  Ätit lite har jag också gjort.

Barnen och J har kommit hem, och åkt igen... Först så skulle dem till J's mormor och hjälpa henne med deras tv.. var nått med digitalboxen.. han skulle se om de gick fort att fixa, annars skulle han åka dit senare när vi ätit ikväll o barnen sover.
För de är på väg till stan nu också för att handla. Så han kunde inte va kvar där så länge för de tar ju sin lilla tid att åka till stan samt att handla också. Jag väntar hem dem runt halv 7 - 7 iaf. Hoppas det inte är så mkt folk på Willys.
Hoppas att listan hjälper han att komma ihåg allting.. händer ju att man glömmer fast det är uppskrivet.
Halstabletter vill jag allafall ha! Samt mandariner eller nått sånnt.. bra med c-vitamin nu.

Nähe.. om jag ska ta o vila då.. om de går.. grannen ovanför poppar musik rejält. Inget ovanligt iofs, men ganska irriterande om man är sjuk och vill vila.

C U

Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-20 @ 14:26:45
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Tack så mycket! :)

2008-09-20 @ 15:20:17
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test