Godnatt.. eller nått...

Ja man får väl se om det blir en god natt..
Ska ta och sussa straxt iaf. Känner mig inte någe vidare så det är väl bättre att sova.

Jag har ont där min knöl är, har en som sitter vid axeln, och de gör satans ont (ursäkta språket), om man anstränger sig och gör saker med höger armen, tex så kan jag inte lyfta jossan speciellt långa stunder längre. Det går bara inte då gör de för ont, ilar och värker i armen. Jag har kontaktat VC iaf och fick en tid för undersökning den 16:e.
Sköterskan jag talade med trodde jag skulle få ta bort den eftersom den troligtvis ligger och trycker på någon nerv eller något. Är antagligen bara en sånn fettknöl, den är hård och går att "rulla" runt lite där på stället..
Inte bra att tvätta tre maskiner med tvätt och hänga med hjälp av höger armen... då blir det ont ont ont. :-(
Nej bättre att krypa ner under täcket och sova.

J gjorde förresten illa sig på jobbet idag, i foten han stukade förförra helgen. Så han vrickade till den lite idag igen, inte bra. Inte lika mkt som första gången på innebandyn, men de gjorde visst väldigt ont ändå.

Som sagt, sova var det.. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test