Hmmm

Hm.. Sängen?? Nja.. Vet inte?
Svider i ögonen lite men jag "orkar" inte gå och sova än... Känner att jag bara kommer ligga där och typ stirra i taket och på klockan, som jag brukar göra när jag lägger mig och inte är supertrött.
Fast egentligen är jag trött nu ändå. Helknas jag vet.
J gick och lade sig kl 23 redan. Han var trött hela dagen idag så de va ingen ide att han var uppe nå längre, var inget på tv ändå att se eller nån film att kolla på. Och så ska han ju iväg kl 9.15 redan imorron bitti (idag)... Så.. ja.. Han behövde sussa... o de behöver väl jag med egentligen. NU!

Annars så blev de inte nått gjort direkt ikväll heller.. slö dag och slö kväll. Fast jag hängde iallafall lite mera tvätt så lite sånnt fick jag gjort ändå, samt gjorde mat och efter det var jag helt slut i kroppen. Jäkla förkyldning.
Ungarna somnade närmare halv 9 ikväll.. blev bara så, klockan stack iväg. Amanda trilskades lite också.. antagligen för att hon var trött och för att hon har blivit lite förkyld hon med, hostar lite och så. Hoppas de inte bli något värre av det.

Imorgon (idag) eftermiddag ska vi städa köket rejält, det behövs saneras.. Hah nej inte direkt, men en storstädning iallafall.
Jag är sugen på nya gardiner in dit, men  vet inte riktigt vad för typ och mönster, färg .. ja allt.
Vi har vita tapeter med nå blått inslag (mönster) där.. Så det är svårt att välja gardiner tycker jag. Tips??

...GoDnAtT :P



Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, håller tummarna för att förkylningen går över snart!

2008-09-21 @ 13:10:00
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test