Idag

Idag har jag tvättat...... :-D Haha skoj va. *S*
Ja och sen har jag vilat med haront i sidan vid bröstet numera, samt knölen vid nyckelbenet. Undrar när min läkare ska ringa mig. Får ringa upp imorgon annars. Väntar som sagt på tid till mammografin. Urk.

Idag fick jossan tid till ögonkliniken. 23 Oktober. Vi var där när hon var liten för hon skelade ganska mkt då.
Så då bestämdes det att hon skulle komma tillbaks när hon var 2 år för då brukar skelandet ha gett med sig ifall de bara var en sånn sak bebisar får... Så vi får väl se vad läkaren tycker. Jag tycker de är mkt bättre iallafall.

Nu kommer mina älsklingar hem straxt. Så då blir det liv i luckan igen. *pust* ;)
Har tagit fram kyckling till middagen.. Känner mig hungrig redan nu faktiskt.. Hehe.

Jaja nu ska jag fixa lite innan de flyger in genom dörren. Ha de fint. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test