Inget alls

Näe har inte gjort nått alls idag.. typ.
Jag är förkyld och matt i kroppen fortfarande så jag tar det lungt även i helgen.

Hjälpte iallaflal till att laga tacos i middags, som vi åt alla utom jossan, hon fick köttfärs och fullkorns spaghetti och lite grönsaker på tallriken..  Efter maten plockade vi undan tillsammans med, Amanda hjälpte också till. Och de gjorde hon även med grönsakerna innan maten, skar dem i bitar och så. (med en lagom  vass kniv).


Ja efter maten så åkte J och barnen iväg till mina föräldrar och J hjälpte min pappa med taket.

Jag gick in till vår säng och lade mig och sov i 2,5 timma. Jag var helt slut av bara matlagningen.


Runt halv 6 klev jag upp från sängen och fixade med disken och hängde tvätt.. sen kom familjen hem igen.

Nu har dom badat lite och sen är de väl sovdags om ett tag.


Imorgon ska J dit straxt efter kl 9 redan, men de blir nog klara med allt på taket vid lunch ungefär. Skönt att få de avklarat.
Bara städning kvar på gräsmattan och så för mina föräldrar, åka till tippen och sånnt med en massa skit. Tog tid det där, att lägga nya takpannor.. fick ju avbryta nåra dar och så pga vädret med de var ju ett tag i augusti det regnade mkt.

Jaja ne nu struntar jag i datan för en stund, ögonen svider igen.. suck.

Ha en skön kväll.


Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: tack så mycket, roligt att du tycker det :) Jag köpte skorna i vingåker factory outlet :) ha det fint!

2008-09-20 @ 19:19:35
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test