Inte hunnit

Åh pust....., Kväller igen då.. Har inte hunnit blogga nånting idag.
Först jobb, sen så rensade vi undan en massa gamla barnkläder, från storlek 50 - 74/80, så de ligger i en kartong nu och ska väl säljas. Sen röjde J undan i stora garderoben också eller de är ett litet förråd här inne i lägenheten. Så nu kommer man in bra där igen, ska dock göra om där sen, köpa några trådbackar från Ikea mm som man kan förvara saker bättre i, så de slippper ligga slarvigt. Ska även ha det rummet som kontor om jag behöver jobba och barnen är sjuka nån gång, eftersom jag alltid jobbar hemifrån så kan jag gå in där och sätta mig och stänga in mig där så kan de få va i vilket annat rum de vill. Bra med en bärbar data till det också. :) Var ju därför vi skaffade en sånn också.

Iaf så fick vi ihop en hel del barnkläder vi ska sälja, overaller som båda barnen har haft (tjejkläder). + en del bebis prylar, babysitter, bärsele, babygym mm mm. Ska lägga ut annons på blocket tänkte jag. Hällre blocket än tradera, enligt mig.
Så om nån är intreserad av något kommentera här och skriv det, eller skicka iväg ett mail till mig.
Ska fixa in några bilder på det vi säljer också när vi rotat fram alla saker som ska säljas...
Inga fler bebbar planerade alltså, haha. ;-)

Nån som vet ungefär vilket pris man kan ta för en hel kartong med kläder i olika modeller och storlekar?  Det är allt möjligt, hela och rena är dem också. En del mer använda än andra..
Hittade ett par jeans byxor som vi köpt som var helt oanvända och dessvärre för små för jossan nu, dom var iofs inte så dyra (köpta i Ullared), men ändå. :-(
Märkena är mest kläder från H&M och Lindex och dom affärerna. Lite från PoP också.

Tipsa gärna nån som ni vet vill köpa bebisprylar eller kläder.

Annars så hann vi inte med så mkt i eftermiddag. Gjorde enkel mat ikväll också, sen fick ungarna ta en snabbdusch och sen va de sovtajm. Jossan är förkyld igen så får se hur hon kommer sova inatt. Näsan som är täppt och rinner..

Ja så blev det idag, får se hur de blir imorgon.. ev ska john hjälpa min pappa på kvällen med lite grejs på taket, eller han ska stå på marken och langa upp plankor.. Eftersom han inte ska klättra.. med sin onda fot.

Nej nu är de sovdags. Ha de gott. Kram till er som behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test