Jaha

Happ.. Han från bostadsbolaget var här och kollade på kylskåpet.. Han öppnade dörren och konstaterade att ja här var det ju varmt....... Frysen har ev klarat sig men vet inte än de tar ju ett tag innan maten där börjar tina.
Han som var här ringde iaf efter en "expert" inom de där området så han ska komma hit runt halv 1 nu idag.
L som va hit och kollade visste inte om det var dubbla prossesorer eller ej så han kunde inte göra så mkt egentligen, konstaterade iaf att den verkade sönder som sagt. Hoppas frysen klarar sig.
Vi får väl se när han kommer och kollar, den andra gubben..

Straxt efter att L varit här så kom J hem från jobbet. Han kunde inte jobba mer idag pga sin onda fott. Då han gjorde illa den igen igår. Han har ringt vc iaf så dem skulle ringa tebax nån gång runt kl 11. Får se om han får komma dit..

Blir de någe av att jobba idag för mig tro.. det är ju iaf de bästa med detta jobb, jag har fria tider, men sen styrs ju lönen av det också. Så jag bestämmer själv över det med, typ. *S*

Jaja nu är jag superhungrig.. blev ju ingen frukost, får se om man hinner få i sig nån lunch innan den andra reparatör gubben kommer.. han kommer ju mitt i lunchtiden. 

Verkar vara "en grejer går sönderdag idag" ... när jag plockade in disk i diskmaskinen så lossnade den grej  vi har på kranen i köket och gick sönder så den inte kunde sättas dit igen, sen har lampan i hallen gått sönder.. så jag väntar bara på nästa grej... **peppar peppar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test