Kyckling..

Har kyckling i ugnen nu. Väntar på att barnen & J ska bli klara i badkaret också, jag är hungrig.
Har inte hänt mkt här idag... barnen & J kom hem runt 4, de hade åkt och pratat med Nicke en vän. Så de var lite senare än vanligt hem, jag började fundera vart de tagit vägen, då jag hade planerat att vi skulle ta en promenad allihopa innan maten och så, men de blev ju inte, barnen är trötta och griniga, så de blir mat sen får de sova vid 19 tiden idag.
Blivit sent de två senaste dagarna då de inte somnat förrens efter kl 20.. Inte bra när d e går upp tidigt. Helgerna gör det ju inget, då FÅR de ju sova längre om de vill... men det brukar ju inte hända ändå.


Blev inget mer bloggande igår för min del blev mat o nattning av barnen och sen så var det Heros på tv som jag såg.
Pratade även med min farmor på telen när barnen hade somnat. Hon var väl på rätt bra humör lät det som iaf.
Ja sen så blev de en dusch för mig och så satt jag vid tv'n en stund, å så hade klockan stuckigt iväg så de var sovdags...
Kvällarna går så fort så man hinenr inte så himmla mkt fast man gör ju de ändå, på något sätt, det är ju därför tiden sticker iväg, sitter man å slöar går de ju så sakta....
Ja de lär väl bli samma ikväll. :-O

Intressant va? ;P
Händer inte så himmla mkt just nu känns det som.  Gäller att följa rutinerna när man har barm iaf under veckan.
Nu har de badat färdigt... ska kolla riset. Sen hoppas ajg att vi får äta snart. Kurrar i magen. ...

Hoppas er kväll blir trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test