Läggdags!

Åh jo nu är det bäst att jag kryper till kojs. J gör sig i årdning i badrummet och snart ska jag in där jag med, måste sova så jag orkar med läkarbesöket imorgon tisdag. Ska dit på förmiddagen så.
Jag hoppas jag kan få tid att få ta bort knölen ganska så snart iaf, för detta är inte hållbart, gör ju ont så snart jag anstränger mig.. tex hänger tvätt, lagar mat, diskar, ja allt jag gör med höger armen.
Febern är borta, har inte haft nån alls idag måndag. Så knasigt lixom. Men så var de förra veckan med.
Ska bli intressant att höra vad läkaren säger. Om det är pga knölen som febern kommer eller om det är nått annat skit.

Jag vill bli bra NU!!

Jaja.. Jossan sov i sin säng igår natt för första gången. Ja i sin nya stora säng då. Så nu är spjälsängen ute i garaget och ska hem till mina föräldrars vind. Nästa unge som får använda den sängen får lov att bli min syrras blivande bebis.. ja om kanske 10 år sisådär.. hehe.

Iaf så fick vi besök till vår säng igår inatt kl 3.40. Det var inte av Amanda som det brukar vara.. Det var jossan som hade tassat in till oss för första gången då. Jag hade inte hört något i babyvakten heller, inte ett ljud. Hon brukar alltid annars skrika när hon vaknar. Men nu så kan hon komma in till oss själv, de blir bra det så slipper vi gå upp och hämta henne, hehe. Men bara hon inte går in till Amanda o stör henne. Hoppas inte.
Men hon va så duktig så. Vi tog iaf upp henne till vår säng och hon somnade om på en gång där. Så skönt.
Får se hur det blir inatt då, om hon kommer upp eller ej.

Jag får ta och återkomma imorgon. Nu måste jag sova...

Förresten, jag skulle vilja ha en ny design, finns det någon som kan tänka sig att göra en till mig?
Jag har ingen idé eller kreativitet alls just nu känns det som. Om nån vill, lämna en kommentar bara.
Jag skulle bli så tacksam!!

God natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test