Lördag.

Lördag eftermiddag......... Dagarna går. På bara några dagar har de verkligen blivit höst också, här ligger löv på marken nu iaf, det gjorde det inte förra veckan.. Om jag minns rätt. Men fint är det, många olika färger, mina favoritfärger faktiskt. :)

Idag har J och Amanda varit ivär på innebandyn. Efter det åt vi mat här hemma, blev enkelt falukorv & mackaroner samt gurka & tomat..  J trodde att han skulle ha behövt hjälpa min pappa idag men de visade sig att han behövde hällre hjälpen imorgon förmiddag istället. Så han ska dit vid halv 10 tiden. En stund bara för sen ska vi iväg på kalas. Även mina föräldrar skulle iväg pappa på hockey och mamma till dagiset där hon jobbar för de firar 60 år då.

Iaf så är J ute med barnen en stund nu, de gick iväg till nån lekpark. Det har börjat blåsa här så de är väl inte ute så länge kan jag tro. När de kommer in igen ska vi göra en kladdkaka samt börja med potatisgratängen till maten ikväll.
Och så skulle barnen få bada. Blir nog bra.

Jag ska dock passa på att vila lite nu. Sov en timma inatt...... Man ligger vaken och tänker för mkt helt enkelt!! Blä!
Ska lägga mig före 00.00 ikväll iaf.. Ovanligt för mig men jag måste försöka få in bättre sovtider även om jag knappt inte sover iaf fast jag ligger i sängen. Men försöka kan man ju iaf. :-)

Ha en skön helg, kram till er som behöver.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Man tycker ju det.. Men tydligen så skall t.o.m. utomstående börja..

2008-09-28 @ 11:03:17
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas du har haft en bra helg och att du fått sova lite bättre!

2008-09-28 @ 20:16:39
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test