Lördag..

Lördag då... Jag är för tilfället själv hemma.
Blir väl det i några timmar iallafall.. Barnen är hos deras farmor & farfar och J ska till mina föräldrar och hjälpa dem.
Får se hur det blir ikväll, om jag är redo för tjejkväll eller inte. Har mått pyton nu på morgonen. Fått i mig lite nyponsoppa iallafall. Men inget mer. Har kännt mig illamående och konstig.. Och allmänt trött.
Blev sent inatt när jag somnade klockan var nog efter 3... Kunde bara inte somna det var en granne som hade fest och spelade ganska hög musik, man hörde basdunket osv... Inte så skoj om man vill sova samt har barn som vaknar tidigt.
De grannarna brukar ha sena fester.. antagligen går de dit och har efterfest. Stör mig inte så mkt på det annars, men när de spelar så sent och det är sovdags för länge sen så blir man lite puttrig... iaf när man som jag har svårt att somna.

Nej jag tror faktiskt att jag ska ta och lägga mig en stund igen. Så trött. En liten stund kan jag få vila för sen måste jag ringa en vän med tanke på kvällen... måste få skjuts med nån ut på landet då den vi ska till bor ca 1 mil utanför där vi bor.
Kanske inte är riktigt 1 mil men 7-8 km iaf.. och jag vill inte cykla! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test