mitt mode

Mitt mode idag är detta.. :)



Jag är sjuker.. näsan rinner och halsen värker. Får hoppas jag får sova något snart, innan barnen o maken kommer hem... Jag har väntat och väntat hela förmiddagen på att de ska komma från Swesafe o byta lås i ytterdörren. NU är de vid grannen iallafall. Suck. Jag hade hellre velat ligga i sängen och sova.
Sov INGET inatt, låg och snorade och hade så himmla ont i halsen så jag kunde inte somna alls.. vände och vred på mig och dessutom låg jossan i mitten också. Hon vaknade runt halv 2 inatt och var otröstlig.
Vet ej varför, kanske hon hade drömt någonting. Iallafall så somnade hon nån gång efter kl 2.

Jobbig natt och dag hittills... *orka*... Jag ska ringa vc när de har varit här ang låset så att  jag får lämna mitt mobil nr till läkaren jag hade i tisdags. Hon skulle ringa, bättre hon ringer på mobilen tycker jag då vi har spärrat för "främmande nummer" till vår telefon. 

*Paus*

Åh äntligen plingade dem på om låset. Skönt att slippa vänta mer.

Vad händer hos er idag? Nånting skojigare än hos mig hoppas jag iaf för här händer ju inget just nu iaf.......

Åh..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så roligt att du också varit i Léstartit. Jag har också en arbetskollega som "uppvuxit" där. Jag hoppas på att åka dit nästa år under september månad!

2008-09-18 @ 15:01:45
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test