Natt

Natt..... Jo jag är medveten om att det är natt nu. Jag får lida för de imorgon bitti, eller inte jag.. min familj, haha ;P
Mitt humör tänker jag på då som ni kanske förstog.. :-D
Har egentligen inget viktigt att skriva nu heller.... Har jag nånsin haft det? ;P
Bloggen har varit på "paus" sen i söndags.. Beror på en sjuk dotter och även mig som fortfarande är väldigt förkyld.
Dottern blev dålig i lördags em hon med, hostar och så, dock ingen krupp än, så skönt.
Kan ju hoppas hon slipper det nu iom att hon är i den åldern då det brukar försvinna.. Enligt läkarna.

Blir iaf en Amanda som är hemma från dagis idag (kl är ju över tolv) med. Sen får vi se, hon va relativt pigg igår måndag ändå så, hade 37,5 i temp sprang runt och hade sig ändå.
Förstår inte det där.. När jag har 37,5 i temp så är jag inte uppe och springer kan jag ju säga, blir helt lam i hela kroppen bara vid den tempen, men alla är ju olika. Amanda får lätt hög feber som 40 grader och då blir hon dålig så hon har väl högre smärt tröskel ang feber eller va man ska säga.... Aja shit the same. SSSOVVVVVVAAA NNUUU..

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: dom kostade 200 kr :)

2008-09-23 @ 07:39:59
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test