Nattblogg

Ytterligare ett nattinlägg.. Kanske skulle ta och döpa om min blogg till nattbloggen? Haha.. ;)
Jag ska släpa mig emot sängen snart iallaflal, lovar!!

Jaha.. var på lungröntgen igår tisdag iallafall. Gick bra, stog upp under hela tiden emot grejen som fotade, de tog kanske en 5 bilder från olika vinklar. Det tog kanske bara 10 minuter max. Så de gick fort.. fick inte vänta nått heller direkt innan jag blev inropad till rummet.. Jag var på ett mindre sjukhus i stan som de öppnat igen, bra initiativ tycker jag för där går de fort verkar det som, inte som på stora sjukhuset där man får sitta i timmar i första väntrummet och sen nån timma ytterligare i ett andra väntrum osv...
Jag hoppas jag får veta resultatet redan nu i veckan. Min läkare skulle ringa mig. Får se om hon gör de också.

Annars så har vi varit i stan och köpt födelsedags present till en go och gla' liten kille som nyligen fyllt 2 år och som vi ska till i helgen och gratulera. :-)
Därefter åkte vi hem och åt.. sen var det dem dagliga rutinerna innan nattning och allt de där. Jossan tog tid på sig att somna för hon somnade ju till i bilen på väg hem fastän vi försökte hålla henne vaken både jag och Amanda.
Somnade iaf runt halv 9, aldeles för sen, men men.. Amanda somnade i bra tid vid 20 tiden. Jag tog och nattade henne och J tog hand om jossan. Han har lite mer tålamod när nattningen drar ut på tiden, hehe.. dock somna även han efter en stund. *S*

När barnen somnat var det lite tv kväll i soffan för vår del. J sover sen några timmar tillbaks nu, o de lär jag med göra NU... nattuggla som jag är, och alltid har varit. :-)
Nån som vet nått jobb där man kan jobba hemma vid datan på natten? :) Menar så man kan göra nått nyttigt när man ändå sitter uppe och nattugglar.. :)) Tips emottages gärna. :-)

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test