Onsdag

Onsdag.. Lill lördag..... Haha. Här blir de ingen lill lördag iaf.. hehe. Nej vi ska snart äta och sen ska J åka till mina föräldrar och hjälpa min pappa igen på taket med nånting.
Nu är J iväg och handlar så vi kan äta innan pappa ringer.. och så skulle J hämta ett paket på Ok.. en ny digitalbox eftersom våran slutat fungera. Har haft bara de vanliga kanalerna en stund och man märker att de är ju ingenting på de kanalerna, inte ett skit att se... fast de är de ju inte på nån annan kanal heller oftast. Haha.
Ikväll börjar det dock en serie på 4:an som vi ska se. Den med Persbrant.

När J kom hem med barnen från dagis så hade båda barnen andra byxor på sig än va jag tog fram till dom i morse... Amandas knapp hade gått sönder på de byxorna hon hade.. Varför jossan har bytt byxor vet jag inte, de hade inte J frågat.. som vanligt då. ;-) En tröja som är jossans har han glömt kvar på dagis flera dagar nu, dags att den får komma hem och bli tvättad för den hade hon spillt nått på så hon fick byta. Jaja, tur man har extra kläder i väskorna till barnen.

Idag har jag pysslat med lite jobb grejer, fastän jag är sjuk fortfarande men jag kännde att jag kunde göra de ändå.
Har dock sett ett annat jobb jag absolut tänker söka. Säger inte vad det är ännu. Hihi. :-)

Nej usch nu fryser jag igen, ska ta på mig min fleace tröja och tofflor. Jäkla förkyldning!!!!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilka gullungar du har :)



Svar från min blogg: Fota solnedgångar är bland det bästa som finns :) Man kan nästan inte misslyckas. Hihi.

2008-09-24 @ 18:41:13
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test