pest

Pest....?? Mjo mår typ så.
Feber och fryser så jag vet inte vad, sitter med fleacejacka inne och fryser ändå. Och vi som har +22 grader inne ändå...
Ja jag tror det har att göra med knölen som jag har, att jag får feber då och då som sen bara försvinner utan att jag blivit de minsta förkyld. Det är väl nån infektion där eller nått.. Jag vet inte, men såhär konstig brukar jag inte vara eller må.
Tur jag ska till doktorn på tisdag, så får jag höra vad han har att säga.
Har ju fått vila mig nu några dagar iaf och sluppit stressa så jag har inte så ont just nu iaf, dock gör det ont där när jag ligger ner för då trycker det på, och jag kan inte ligga på höger sida en längre stund, går bara inte.. Det gör ont i hela axeln då och ner vid bröstet samt utåt mot ryggen. En brännande/ ilande smärta på något sätt. Konstigt känns det och jag vet att det inte ska vara så får jag har inte haft så förut när knölen inte var där. Läskigt tyker jag det är iallafall.
Nån som tror sig kunna veta vad det är?

Jaja, annars så har barnen och J varit ut till lekparken här på gården en timma eller nått.. så de fick leka av sig.
Innan dess var de pytt i panna till lunch och dessför innan så var J och Amanda ut till garaget och målade på jossans blivande säng en sista gång. Ja Amanda målade på pallen som de tog ut igår.
Jag och jossan va inne och myste.

Nu är de tre iväg till johns mamma och pappa och skulle hämta madrassen som jossan ska låna och ha i sängen tills  vi hittar en bra billig som vi kan köpa, vi vet ju inte om vi ska ha denna säng kvar eller om vi ska köpa en helt ny.. onödigt att köpa en om de inte ens blir i samma mått sen ju, ja vi får ju se hur denna funkar som hon fått låna nu.

Nej nu ska jag nog ta och sätta igång en tvättmasksin o sen vila lite igen. Hörs...

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch och fy vad tråkigt, hoppas att du kryar på dig snabbt!!

2008-09-14 @ 17:55:07
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Åhja! Mycket trevligare än alla sura blickar! :)

Vart i västmnaland bor ni?

2008-09-15 @ 08:16:30
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test