"Pling plong"

Pling plong lät de från dörrklockan när jag s tod i duschen tidigare idag.. Asch!! Tänkte jag... Kan ju inte kuta ut och öppna helt dyblöt. Haha. Får väl vänta och se om det är nån som återkommer eller om nån ringer och säger att dem varit här och plingat på typ... Annars var de väl nån försäljare typ.

Har så j-la ont i ena örat idag. Trycker på som attans. Hjälper inte att blåsa och hålla för näsan heller, trycket brukar ju lätta då, men nu gör det inte det. Kännde av det  igår med men inte lika kraftigt.
Har ju varit förkyld i snart två veckor så det är väl nått sånnt. Får väl gå tillbaks till VC om det ej släpper snart.

Har fixat lite med mina jobb grejer idag, samt vilat, tvättat och diskat. Hunnit endel alltså.. Snart kommer älsklingarna hem! :-)

Det var förresten frost imorse (även igår morse), så J fick skrapa rutorna på bilen innan han åkte till jobbet.
Jag såg att temperaturen har varit nere på 0.0 grader. Så vintern är på väg....... :-D

3 månader kvar till jul!!!!!!!!!!! Hehe.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test