Sen kväll

Hej hej!

Sitter här igen en sen kväll.. Det är riktigt skönt att sitta uppe en stund extra efter att alla sover. Tyst och lugnt, avslappnande. Min egentid. :-)
Dock borde man ju sova denna sena timma iaf, men snart så ska jag försöka med det också. Tänkte kika igenom några sajter på nätet först. Slösurfa lite.
Har även försökt fixa min jobbmail på datan, den strula lite då jag inte hade rätt lösen visade det sig. Så jag får vänta till imorron och fixa när jag kan kontakta kontoret. Fick alltså en mail nu idag som jag ska använda istället för min privata mail. Blir nog bra det. När den funkar. :-)

Amanda och jossan var på bra humör idag när de kom hem från dagis iaf. Skönt.
Dem lekte i nån timma i deras rum tillsammans. J passade på att  åka till affären och handla hem lite småsaker under tiden, han fick åka själv för en gångs skull. Annars brukar alltid Amanda bråka om att hon vill följa med. De gjorde hon inte idag. Så det var nog skönt för J. När han kom tillbaks var det mat som gällde, sen så badade barnen en stund också. Dem gillar att bada. Riktiga badkrukor. Ibland kan de bli närmare två timmar i badkaret. Hehe. (Det är om J också  badar me dem.).
Då brukar de ropa in mig till badrummet också att jag ska komma in och titta på diverse grejer som Amanda har fått för sig att hon ska göra i vattnet.. Hålla andan under vattnet, försöka dyka osv... Kul att se ibland. Jag brukar dock bli aldeles för varm av att vara där inne för jag har ju kläder på och de har ju ganska varmt badvatten så då blir hela vårt lilla badrum aldeles kokhett typ. Ånga är inte ovanligt...Tokstållarna. :-D
Skoj att de gillar att bada iaf. :-) Nån gång nu i vinter (typ i Januari) ska vi åka till Borlänge och bada i deras äventyrsbad. Blir nog kul. Vi var till Örebro förra vintern och det gillades av alla som var med.
Jag ska dock försöka bli av med några kilon innan så jag kan köpa mig en ny bikini. Hehe.

Känner mig i övrigt ganska bra nu. Har dock väldigt ont fortfarande i området där knölen sitter. Gör ont ner till bröstet och vid sidan av bröstet mot armhålan. Fick ta alvedon igår natt för att ens kunna ligga ner i sängen. Jag undrar när läkaren tänker höra av sig. Får ta och ringa upp VC igen. Vill ju veta resultatet av röntgen jag var på förra tisdagen.
Ja jag hoppas iallafall att det är en ofarlig knöl som sitter på ett dumt ställe bara.  Det är säkert så. (!!)

Nu har jag skrivit mkt igen. Orkade nån läsa? :-)

Har förresten ingen aning om än vem som plingade på dörren tidigare idag när jag duschade. Kommer väl aldrig få veta det heller. Haha.

Ha de gott, god natt o kram till dig som behöver. :-D

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch vad jobbigt med en knöl! Men jag tror på en ofarlig knöl som sitter på ett dumt ställe!!!



Sov gott!

2008-10-01 @ 22:39:25
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test