Sisådär

Mår sisådär nu.. Febern är väl borta tror jag men jag fryser nått hemskt och känner mig jättehängig.
Tror personligen att det har med knölen att göra, som jag har på axeln. Jag har himmla ont där också och jag kan inte göra mkt saker med armen innan de värker som attans. Tror jag måste ringa vc för att få en tidigare tid till läkaren, jag menar jag klarar inte ens att lyfta jossan utan att få ont.
Idag har det gjort ont mot ryggen också från det stället, så ja vette fasen vad det är frågan om...
Nått skit lär det ju va, eller så ligger den bara på ett dåligt ställe. Mår inte prima iaf, och jag är tröttare än normalt, mera slut på något sätt.
Skulle gärna vilja gå en sväng i skogen och plocka lite svamp i helgen, men de får man ju se om man orkar. Det är gott om Karl Johan svamp här i trakterna nu, och annan svamp med då som trattkantareller, taggsvamp osv. Åh vore gott att göra nån gryta på söndag lunch av svamp och annat. Mmmm...... *hm*

På onsdag fyller farmor år, vet inte alls vad man ska ge henne i present. En blomma och foto på barnen kanske. I en fin ram... eller? Farmor fyller 87 i år. Hon är gammal. Men "frisk" ändå. Hon har ju såklart krämpor och så som de flesta äldre har... Hon var in på sjukhuset en sväng över helgen men är hemma nu igen så det är ju skönt.

Nej nu ska jag kolla om det är nått på tv ikväll.. Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test