Skola utrymd...

Skola utrymd i Västerås.. http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=814475 Länken går till artikeln på VLT.se där detta står.
Polisen tror att det är någon som vill skrämmas efter det som hände i Finland. Samma sak hände tydligen i Västerås förra året då det även var en massaker i Finland.

Antagligen någon som tror den är "tuff", tycker att det är skit coolt osv.. Jag säger då, bara jävla idiotiskt!!
Kul att skrämma folk till livet eller? NNÄÄÄ! Sånnt är de bara idioter som håller på med, riktiga psykopater!
Så, ja jag anser att sånna är psykopater som pysslar med sånnt och njuter av det.
Enstöringar som förstör för andra.
J-la idioti. Jag blir bara arg!


Snart är mina godingar hemma, och min älskling också.. Får se va vi hittar på. Det är sånnt fint väder så en promenad i området kanske? Så man får gå av sig lite samt få njuta av solen innan den går ner, skulle väl va sämre väder i helgen igen?
Ja får se va som händer helt enkelt..

Pöss

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja hörredu, kan bara hålla med dig, fy vad många idioter det finns, hemskt också att man inte upptäcker precis hur idiotiska dom är förrän det är för sent och en massa personer dör...



Tack så jättemycket för din kommentar, den betyder mycket för mig!



Ha en toppenkväll!

2008-09-25 @ 20:28:28
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test