Snabbt och gott

Spaghetti & Köttfärssås är väl snabbt och gott, eller hur?
Det är snart dags att äta, maten är klar bara att vi väntar på att pappa J ska bli färdig med dammsugandet. Alla äter samtidigt så då väntar vi. Dock fick jag göra utan lök i, hade ingen hemma och John hade nyss varit till affären och köpt diskmaskinstabletter så han hade ingen lust att åka igen och de förstår jag.. så jag började med maten och han med dammsugningen. Barnen har kollat på Alfons Åberg på videon. Nu leker dom lite.
Funderar redan på  vad vi ska äta imorgon kväll.. blev ingen lista denna veckan *suck* får ta och göra en till nästa vecka från söndag - söndag, blir lättast så. Slipper man fundera va man ska laga varje dag.

Nej nu är han klar medd ammsugandet. Bra.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, visst är det jättebra med listor, jag måste bli bättre på det jag också. Ibland är jag jätteduktig med mina matlistor och ibland faller det helt.

2008-09-10 @ 20:01:17
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kika in på min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-09-10 @ 20:35:30
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test