Vaken

Hej hej.. godmorgon.

Jaha här är jag vaken sen kl 5.30.. Jag har sovit. Väldigt länge... Somnade igår vid halv 2 på eftermiddagen, sen vaknade jag till när barnen och J kom hem straxt efter kl 15, de var hemma en stund sen åkte de och handlade och var och pratade med min mamma för J trodde han skulle ha hjälpt min pappa igår em med taket men min pappa hade visst glömt att han hade kvälls möte i Kumla eller nått, med jobbet. Så de blev inget igår, men på lördag (imorgon) efter innebandyn ska j dit och han tar med sig barnen dit också, jag orkar nog inte gå hela vägen till mina föräldrar iallafall.. inga krafter ännu. Jaja men de blir nog bra ändå, barnen får vara ute iaf o slipper va inne med mig som är sjuk.

Ja iaf så kom dom hem till halv 6 igår kväll igen och då fick barnen mat sen så badade dom en stund och sen var det nattning... Jag sov under hela tiden!! Hörde ingenting. Snacka om att vara "borta".
J var t.om tvungen att kolla till mig en gång för han tyckte att jag låg så stilla och såg inte att jag andades... jag blev irriterad men somnade snabbt om igen. Hehe..
Sen vaknade jag till vid 20 tiden men somnade om igen och så vaknade jag vid 23 igen. Då gick jag upp och gjorde mig klar för att sova i sängen för natten. Skoj dag o kväll va!? Hehe. Men jag mådde inget vidare, J sa att jag såg helt vit ut i ansiktet vid ett tillfälle när jag var vaken, och varm var jag sen kunde jag knappt prata det kan jag inte nu heller, halsen är svälld och det svider. Så ikväll får J köpa halstabletter till mig när de åker till stan och handlar mat.

Usch känner mig taskig mot barnen att jag knappt hejjade på dem igår. Men är man däckad så är man.. tyvärr.
Jag hade runt 38 i feber o det är ju inte så mkt men jag har annars 36 grader i vanliga fall när jag är frisk. Så det är ändå 2 grader förhöjd temp. Mkt vid feber. Även om de inte är super  hög feber så att säga....
Men allas kroppar reagerar ju olika.

M.a o blir det ingen lungröntgen idag heller, är inte alls kry för det. Det får bli på måndag istället så jag får helgen att vila mig på också. Ska ringa min läkare senare idag för de gjorde jag aldrig igår, orkade bara inte då.

Nej nu orkar jag inte sitta här längre... får återkomma senare. Hoppas ni får en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test